۱۶ پاسخ

یکی دوماه دارو میخوری بعد سوم پریودی هفتم پریودی سونو میدی برا فولک لات تعدادش بیشتر شده یا نه بعد آمپول آزاد سازی میزنی اقدام میکنه احتمالش بیشتره که دوقلو بشه

دوقلو واسه چیته خواهر یکیش زیادیه چه برسه دوتا

برای دختر بگید 😂

عزیزم تو ک ی دونه قندعسل داری ولی منم عاشق دوقولوم😍

ایشالله ک خدا بهت میدع عزیزم
سختع ولی شیرین 😍

منم عاشق دوقلوم هر سنویی میرفتم اولین سوالم بود چند قلوعه🤣 ، ژنتیک تاثیر داره

خواهر فک کنم زایمانت راهت بوده ک هنو یه ماه نشده به فکر دوقلو اوردنی😂😂

من دوقلو حامله بودم که فقط یکیش موند مامانم مامانبزرگم خاله هام همه دوقلو دارن این ارثشون فقط به من رسید چون خواهرم داداشم بچه های خالم هیچکدوم دوقلو ندارن ولی مال منم نموند🥲بدنم ضعیف بود جفتشونو نتونست هندل کنه😐

جای بخیه هات خوب شده به فکر دو قلویی؟!!!

ولی خب بدون شوخی اول باید ژنتیک رو داشته باشی اگه نداری هم باید بری دکتر با قرص ودارو

خاهر همین یکی رو بزرگ کن انقد سرویست میکنه که دیگه به فکر یکی دیگه نباشی چه برسه دوتا😂😂😂

خواهر من بذار بخیه هات جوش بخوره
بخدا ده ماه دیگه میگی غلط کردم بچه اوردم
الان یه گوشه خوابیده🤣

وای دخترم منو از هرچی بچه بیزار کرده خیلی دلت خوشه خوش بحالت🤣

بشین سرجات دختر ۲۷ روزه تازه زاییدی🥴

اول ژنتیک
دوم میری دکتر دارو میده تخمک‌ها بیشتر میشه و دو قلوزایی احتمالش زیاد میشه

بچت هنوز ۲۸ روزشه به فکر دو تا دیگه ایییی😂

سوال های مرتبط