۱ پاسخ

دختر من رفلاکس داره تشک رفلاکس ۴۰ درصد کمکت میکنه من شیر که بهش میدم وسطش دوبار آروغشو میگیرم یک ساعت هم بغلمون راه میریم بعدشم همونطوری تو بغلمون میخوابه به محض اینکه میزاریمش رو تشک یک ربع بعد بیدار میشه دارو هم فعلا فاموتیدین جواب داده ام پرازول اصلا خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان معین❤️ مامان معین❤️ ۶ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی