صبح حمومش دادم بعد ساعت۳نوبتش بود امپول بی حسی که زدن گریه کرد بعدش شیر دادم ساکت شد که کلا حس نکرد تا بیحسیش رفت گریه کرد که با شیر دادم ساکتش کردم الانم دارو دکتر داد بهش دادم خوابید ولی بیقراری میکنه تا ۴۸ساعت حموم نره اب نخوره بخوره هم کم بخوره روز بعد پماد میزنی بعد یه هفته حلقه میفته تموم خوب میشه ولی بچه رو یا قبل دوماه باید ختنه کرد یا سع ماه توی دو ماهگی ختنه نکنید چون واکسن داره بچه خیلی اذیت میشه
عزیزم شب قبلش بذار خوب استراحت کنه و کم خواب نباشه،اگر شیرخشک به پسرت میدی قبل ختنه نده و بذار گرسنه باشه موقع ختنه کردن بخوره یا اگر پستونک میگیره بده که مورد اول بهتره…شب قبلشم حمام ببرش چون تا دوز نباید بهش اب بخوره…پسر من یکم امپلا اذیتش کردن و اونجا گریه کرد،خونه هم که اومدیم فکر میکنم اولین ادرارش رو کرد اذیت شد …تا شبم فقط یکن نق و نوق کرد و بقیه ش دیگه اوکی بود خداروشکر….نگران نباش سخت نیست…روشش هم حلقه بود
منم میخوام ببرم 16 ام نوبت دارم ب روش حلقه وای تا اون موقع میمیرم و زنده میشم
خیلی میترسیدم اما انچنان وحشتناکم نبود فقط شب اول یکم اذیت شد به روش حلقه بود
من همین الان ختنه اش کردم حلقه ولی دوروزه از ترس نخوردم ن خوابیدم قلبم درد میکنه ولی شکر الان بهتره جیش اول جوری جیغ کشید کمنو باباش زدیم رو سرمون الان دارودادم خوابید
من ک خیلی میترسم تحقیق کردم میگن ختنه لیزری زیاد درد خونریزی مراقبت بعد نداره میخام اونجوری انجام بدم ولی بازم دودلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.