عزیزم من بچم ۲۵۰۰زایمان کردم ولی دوازده روزش بود ختنه کردیم اصلا نقهمید
من ۱۷ روزگی ختنه کردم به روش بخیه
اگه سوالی داری در حد اطلاعم خوشحال میشم کمکت کنم
من جراحی کرد روش سنتی
من 50روزگی پسرموختنه کردم به روش حلقه خیلی راحت بود از واکسن 2ماهگی راحت تر بود جای بخیه هم نمیمونه
هر4ساعت استامینوفن پاراکید هر 6ساعت شیاف استامینوفن زدم براش دسشویی اولشم که کرد آروم تر شد
عزیزم من دو ماه نیم بود ختنه کردم ب روش بخیه خیلی خوب بود قبلشم نمیدونم چی ب بچع طزیق کردن ک درد نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.