۳ پاسخ

هفت روزگی پسرمو ختنه کردیم
به روش سنتی و نه حلقه
الحمدالله عالی بود و مشکلی هم خداروشکر نبود
پیامبر سفارش کردن در ۷ روزگی این اتفاق بیوفته چرا که دلایل بسیار اعم از دلایل پزشکی داره

من یکشنبه هفته پیش انجاد داد فک کنم کمتراز ۱۰دیقه طول کشید فقط وقتی اومدیم خونه یکم گریه کرد .مراقبتشم اینکه تا حلقه نیفتاده اب بهش نخوره با دستمال مرطوب تمیز کنی پوشکشم شل ببند

من ۶۶ روزش بود بردم به روش حلقه انجام دادن اونجا زیاد اذیت نشد فقط نذاشتن حین عملش پیشش باشم، نیم ساعت قبلش کرم بی حسی زدن،کلش سه دقیقه طول کشید ولی چون پاهاشو بسته بودن داد میزد، بعدشم هر ۶ ساعت استامینفون دادم بهش زود زود تعویض کردم پوشکشو دور حلقش پماد تتراسایکیلین زدم، ۱۰ روز بعدشم حلقه افتاد

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچک👼✨ مامان مرد کوچک👼✨ ۶ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی