سلام مامانا از تجربه ختنه بگید خیلی نگرانم

۵ پاسخ

همون روز اول درد داشت بمیرم الهی خیلی گریه کرد

کجا میبرین برای ختنه؟
من. اسلامشهرم

من با روش حلقه ختنش کردم قبلش بهش استامینوفن دادم فقط یه بار وقتی بی حسی رو میزنن خیلی گریه کرد یه بارم بعدش ناله کرد دیگه کلا خوب بود استامینوفنم بعدش ۴بار بیشتر بهش ندادم

نگران نباش هیجی نیست همون ادرار اول سخته یکم بعد با استامینوفن آروم میشه روز اول یکم اذیت میشه بعدش اوکی

قبلش بهش استا بده
حتما اگه شیرخشکیه اماده کن ببر اگه شیرخودتو میخوره اماده باش،باش

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی