اینم از واکسن شش ماهگی 💃💃

تصویر
۹ پاسخ

پسرمنم صب واکسن ۶ماهگیشوزد خداروشکر فعلا ک خوبه

وییییی نَ نَ رستا خانم
رسا پسرم یک روز از رستا بزرگتره😍😍😍

عزیزم چه ویتامین میدی دخترت چون دختر من اعتصاب شیر کرده اصلا نخوره موندم چیکار کنم

اى جانم😍😍😍واكسن ٦ ماهگى سخت نبود؟

آی ننه قربون نشستنت

بسلامتی عزیزم اینشالله که سبک باشه😍😘واسه بچه منم چن وقت دیگست از الان استرسشو گرفتم

از چن ماهیگی تونست بشینه دختر من نمی تونه

انشالله ب سلامتی
ماشالا دخترت میشینه پسر من دو هفته دیگه شش ماه تموم ولی نمیشینه

ان شاءالله ک راحت باشه منم استرس دارم برای واکسن

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان ۱۰ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۷ ماهگی
مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی