امان از واکسن شش ماهگی 😔

۷ پاسخ

از چهار ماهگی هم سخت تره ؟
من بیدار نشستم بالا سر دخترم
خیلی تب داشت

واییی گفتی دو روزه بچم خیلی اذیته جاش سفت شده قرمز شده میخوای پوشکشو عوض کنم دستم میخوره به پاش گریه میکنه طفلی

منم منتظرم صبح بشه ببرم بزنم
واکسن چیه آخه بچه سالم می‌بریم مریض تحویل میگیریم

وای من هنوز نزدم

ای خدا ما شنبه واکسن زد ولی الان 3 روزه کلا تب داره امشب بردیمش بیمارستان. با تب 39 درجه و نیم. کلی آزمایش گرفتن گفتن چیزی نیست از واکسنه. خیلی واکسنش سنگین بود

منم دیروز زدم خیلی بی قراره و نق میزنه

وای ک خیلی بده من دیروز زدیم خیلی بچم تب داره و بیقراره😓

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی