من بچمه باداروهای محلی وشربت شیرخشت ک توداروخونه هاهست خوب کردم
اول ک دستگاه بگیر یا بستری کن اگه زیاده
بعد شیر زیاد بده شیر خشک کمکی بده ادرار مدفوع زیاد بشه ک زردی از بدنش بره
بعد حتما ازمایش برا باقلایی همون فاویسم بده
اگه داشت ک اصلا عرقیات نشورش بهش هم نده چون بدتر میشه
من تنها چیزی که جرات کردم و ب بچم دادم روزی دوبار لیمو شیرین بود
هر کسی میترسه نده
خودم هم زیاد عناب خیس خورده لیمو شیرین تلنجبین میخوردم
والا تو شهر ما میگن کره طبیعی رو آب کنین ی ذره بعد با خاکشیر قاطی میکنیم هرروز یکم میدیم بچه میخوره هرچی تو روده شه دفع میشه من پسرم یکم زردی داشت اینکارو کردیم خوب شد
بچه من تا ۲ماهگی همچنان زردی داشت قطره شیر خشت(نئوناستر) که بهش دادم کم کم اومد پایین شیر هم زیاد بهش بده
شیر زیاد بده بهش باید زود وزن بگیرع
شیر خشت بهش بده صورتشو با کف دستو پاشو با عرق کاسنی بشور .خودتم ابگوشت خروس بخور عرق کاسنی بخور خاکشیر بخور خیلی با اب گرم نخور باعث اسهال میشه . شیر خشت خودتم بخور تند تند هم شیر بده بهش که دفع بشه
عزیزم اگ بالا هست حتما تو دستگاه بزار
بعد خودت گرمیجات نخور عرق کاسنی و شاهتره ترکیب کن با کمی اب خودت بخور ترنجبین خودت بخور شیر خشت خودت بخور رب انار ملس. بخور انار پیدا کردی خودت بخور. خاکشیر و با اب ولرم درست کن بخور لعاب بندازه
هربارجیشش میشوری باعرق کاسنی بشورصورتشم روزی دوسه بارباعرق کاسنی بشور
فقط شیر تند تند شیر بده بادفع کردن خارج میشه
ترنجبین و قطره شیر خشت بهش بده ایشالله خوب میشه
اب انار طبیعی از بستنی فروشی ها بگیر خودت بخور دو سه قطره هم بده به بچه اب خیار اب هندوانه درحد دو سه قطره
قطره بیلی ناستر بگیر از داروخونه
دستگاه اجاره کن بیار خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.