به من گفته ۲۲هفته برم
آنومالی تاخیری اسمشه هر کی نمیره اگه آنومالی اولی که رفتید بچه مشکلی داسته باشه یا دکترتون بخوادبایدانجام بدید
نیاز باشه دکتر خودش مینویسه زمانشو میگه
یه مرحله بیشتر نیس که🥴بعد انومالی ازمایش گلوکز بعد سونو رشد
عهمگه چند مرحلس ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.