خانما سونو آنومالی مرحله دوم
چند هفتگی با برن

۵ پاسخ

به من گفته ۲۲هفته برم

آنومالی تاخیری اسمشه هر کی نمیره اگه آنومالی اولی که رفتید بچه مشکلی داسته باشه یا دکترتون بخوادبایدانجام بدید

نیاز باشه دکتر خودش مینویسه زمانشو میگه

یه مرحله بیشتر نیس که🥴بعد انومالی ازمایش گلوکز بعد سونو رشد

عه‌مگه چند مرحلس ؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی