۲ پاسخ

چند هفته بچت اومد دنیا عزیزم

پسر من چون سینم نوک نداشت اصلا نمیتونست بگیره خییییلی اذیت شدم واقعا گاهی گریم در میومد ولی خب تا سینمون نگرفت بهش شیشه ندادم با سرنگ بهش شیر خشک میدادم یا شیر خودمو میدوشیدم... تو هم همین کارو بکنم و تلاشتو خیلی بکن بلاخره مجبور میشه بگیره

سوال های مرتبط