خیلی زود رفتی عزیزم صبر کن
من میمونم تا ۲ماهم ک شد میرم
استرس دارم زود رفته باشم و تشکیل نشده باشه
چرا انقد زود رفتی ک استرس بگیری ۸ هفته پر شدی برو
من خداروشکر نرفتم سونو وگرنه باز استرس میگرفتم اخه ۶ هفته خیلی کمه ۸ هفته ای برو🫠
چراشمازودمیری استرس هم بگیری عزیزم وقتی میفهمی بارداری خداروشکرمیرفتی دکترخودتش ۷هفته میفرستادمن وقتی فهمیدم باردارشدموندم ۷رفتم گفت قلبشم تشکل شدهمه چیم نرمال هست
دو هفته دیگ برو هم کیسه زده هس و هم قلب تشکیل شده
نگران نباش زود رفتی
نگران نباش عزیزم خیلی زود رفتی ۸هفته اینا برو تشکیل شده انشاالله 🤍🤍
زوووووود رفتی همین
انشالله تشکیل بشه
نگران نباش عزیزم تا۹هفتگی وقت هس انشالله ک تشکیل میش چیزای مقوی بخور مث شیر خرما سیب پسته
نگران نباش عزیزم.۷ هفته دوباره برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.