پسرم بخاطره رفلاکسش دکترش گفت میتونی از پنج ماهگی شروع کنید منم شروع کردم
اگه بچتون رفلاکسی نیست وزنش زیر نمودار نبود بهش ندید الان مهم شیره منم یه وعده در روز میدم فرنی بخوره
دخترم اول شش ماهگی شروع کردم براش فرنی هم اولین بار یه هفته خورد
دکتر پسرمن از پنج ماه تمام گفت شروع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.