برا من گفتن بخور دیگع داشتم میترکیدم🥴
چون سونو واژینال هست مثانه باید خالی باشه
عزیزم ایشالله به سلامتی
مثانه نیمه پر هم باشه کافیه من در حد ۳ یا ۴ لیوان آب خوردم
برای سونو کلیه و مثانه اس ک مثانه باید پر باشه
برا قلب نمیخاد دیگ
منم آب نخورده بودم و کسی هم ندیدم برای سونو ضربان قلب آب بخوره 😒
نه بابا اب چی برای من که اصلا خالی خالی بود
بله باید مثانه پر باشه
بله مثانه باید پر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.