لباس کم وجاش خنک باشه.
نبود*
والا باید ببری آزمایش بدی اگر خیلی بود یا دارو میدن یا بستری میکنند
اول اینکه ببرین دکترو آزمایش بگیرین
من دکتر به پسرم قطره بیلی استاپ داد با دوتا قرص که سوراخ کردم چهارقطره دادم
و دوروز دستگاه بود
زردیش۱۲/۸بود بعد دوروز شد۹
زردی تا 7 یا 9 اشکالی نداره. بعدش اگر کمتر نشد قرص بگیرید با مشورت پزشک تو شیر حل میکنید میدید نوزاد خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.