ببر دکتر سر خود نده
سلام دوست عزیز من هم بچم زردی داشت بردمش دکتر گفت که باید ختنش کنی تا ختنش کردم بچم خوب خوب شود شما هم اگه ساکن یزد هستی ببرش پیش دکتر حسین غلامی خیلی دکتر خوبیه اگه نوزادتون دختر خودش یه دارویی بهش میده خلاصه دکترخیلی خوبی نبرش بیمارستان اذیتش میکنن هیچ کاری هم بجز خونش تموم میکنن دیگه هیچی بلد نیستن منکه یه ماه کامل بیمارستان بچم بستری بود فقط ازش خون میگرفتن بعدیه بنده خدایی بهم آدرس این دکترداد خدا خیرش بده فقط یک هفته زیر دستش بودیم حال بچم خوب شد
ببرش پیش متخصص
اون در صورتی که ببینه زردی در حدیه که باقطره خوب میشه بهش قطره میده اگر ببینه زیاده بهت میگه باید دستگاه بذاری
پروبیوتیک بگیر
شیرخشت و اینارو فراموش کن بچه بیرون روی میگیره
متخصص باید قطره رو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.