خانما چطوری باید از دکتر ایرانی نوبت گرفت؟

۴ پاسخ

چرانمیبری دکترغلامی عالیه عالی من بچمو پیش چندتادکتریه نسخه یادونسخه بردم تادکترخوب اراک پیداکنم پیش داودابادی،اخوندزاده،هاشمی،ایرانی،الهی بردم تادکترغلامی خداگذاشت سرراهم امتحانش کن حتمااگرخواستی عزیزم

سایت دکتر نکست

یکشنبه ساعت ۷ و نیم صبح روز یکشنبه از سایت بیمارستان سینا

ساعت ۱۲ شب تو سایت دکتر نکست باید نوبت بگیری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی