۷ پاسخ

بدتر میکنه

بدتر داد میزنه

سکوت و سکوت
سر ب سرش نمیرارم
دل ب دلش میدم
میگم نیاز داری بغلت کنم

بدتر میشه اون بیشتر جیغ و داد میزنه

وقتی داد میزنه اگ بگم داد نزن بدتر می‌کنه
دیگ قلقش دستمه بغلش میکنم آروم باهاش حرف میزنم از یه چیزی تعریف میکنم ک می‌دونم علاقه داره یا خوراکی ک دوست داره بهش پیشنهاد میدم
هرچی بیشتر باهاش دعوا کنی یا داد بزنی نتیجه برعکس میبینی

پسر من وقتی رو دور لج میفته حتی اسمش هم که صدا میزنم بدتر جیغ میزنه منم ترجیح میدم حسابی جیغ هاشو بزنه بعد خودش میاد میگه بغلم کن ولی وقتی لج میکنه و الکی جیغ میزنه کلا سکوت میکنم چون اگه تو اون حالت بخوای داد بزنی بدتر عصبی میشه

هیچوقت تاحالا بهش نگفتم داد نرن ساکت شو

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۴ سالگی