هیچ ربطی نداره ب ضربان قلب.. من دکترم گفت اینا خرافاته
گفت ضربان قلب بالا داشتمم ک پسر بوده پایینم داشتم دختر بوده
برای من دختر بود
برای من ۷هفته ۱۵۳بود ۹هفته ۱۴۴ و ۱۲هفته ۱۳۲
مگه ضربان قلب دختر پسر فرق داره ؟
هیچ ربطی به جنسیت نداره
نمیدونم این سوال چرا انقدر پرسیده میشه توی گهواره
همه میگن ضربان بالا دختره ازمنم ۱۶۵ بود ولی پسره
دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.