خانما تشکیل قلب ضربان قلب ۱۶۵ باشه بنظرتون بچه چیع

۶ پاسخ

هیچ ربطی نداره ب ضربان قلب.. من دکترم گفت اینا خرافاته
گفت ضربان قلب بالا داشتمم ک پسر بوده پایینم داشتم دختر بوده

برای من دختر بود

برای من ۷هفته ۱۵۳بود ۹هفته ۱۴۴ و ۱۲هفته ۱۳۲

مگه ضربان قلب دختر پسر فرق داره ؟

هیچ ربطی به جنسیت نداره
نمیدونم این سوال چرا انقدر پرسیده میشه توی گهواره
همه میگن ضربان بالا دختره ازمنم ۱۶۵ بود ولی پسره

دختره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ودوم بارداری
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری