اگه میخوای فحش خودت بدی برو 😣😅🤕
ابداااااا و اصلااااا من بیرونم نمیرم چ برسه ارایشگاه
نه دهنت سرویس میکنه
من سه بار رفتم باهاش کسی نبوده نگه داره فقطم اصلاح ساده ولی توسنای مختلفش بود یکی ۸ ماهگی یکی ۱۱ یکی هم ۱۳ ماهگیش
اولین بار روپام نشست اروم بود بعد دادمش به مشتری دیگه نگهش داشت و اروم بود فقط نگاه میکرد فقط روپام هی برمیگشت منو نگاه کنه
دومین بار که اصلا اروم نبود روپام از سروکولم بالا میرفت ببینه چکار دارم میکنم یا میخواست بقیه چیزا برداره مشتری یا شاگردم نداشت خیلی سخت بود کارشم دوس نداشتم 😅 با پشیمونی برگشتیم
اما سومین بار با ماشینش بردم داخل اون تو ماشینش نشسته بود ساکت منم اصلاح کردم موهام کوتاه کردم اصلا اصلا جیکش درنیومد فقط اطرافو نگاه میکرد
خلاصه میخوام بگم بستگی داره یوقت انقدررر خوبن یوقتم نه حالا یبار امتحان کن اما حتما ماشین داره ببر یا اسباب بازی واسش ببر
ننن اصلا 😅😅😅
نه اصلا
هم خودت رنده میشی
هم بقیه رو رنده میکنه 😂
به نظرم نه دهنت سرویس میشه
نمیمونه که تو این سن دوس دارن فقط بگردن فضولی کنن
هم خودتو اذیت میکنی هم پرسنل اونجا رو هم بچه رو
هرگزاین کارونکن من بردم سرویس شدم
اگه رنگ و دکلره میکنن نرو بوش بده
اگه اروم باشه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.