خانما انقباض یعنی چی من چون بچه اول درست نمیدونم
فکر نکنم، حس میکنم راحت تره چون ب هرحال یبار بچه بدنیا اومده ، مثل دوران پریودی ک اولاش خیلیییی دردناک و رفته رفته بهتر میشه و حتی وقتی مجرده خیلی درد داره و بعد ازدواج درداش کمتره
میگن اگر فاصله سنی بچه هات کم باشه اتفاقا خیلی راحت تره مثلا اگر ده سال تفاوت سنی داشته باشن ی کمی سخت میشه😊
برای من راحت تر بود ۳ تا بخیه خوردم البته روزی که انقباض هام شروع شد فقط پیاده روی کردم
برا من خیلی بهتر بود و بخیه هم نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.