زایمان طبیعی دوم چه جوریه سختتره؟؟؟

۵ پاسخ

خانما انقباض یعنی چی من چون بچه اول درست نمیدونم

فکر نکنم، حس میکنم راحت تره چون ب هرحال یبار بچه بدنیا اومده ، مثل دوران پریودی ک اولاش خیلیییی دردناک و رفته رفته بهتر میشه و حتی وقتی مجرده خیلی درد داره و بعد ازدواج درداش کمتره

میگن اگر فاصله سنی بچه هات کم باشه اتفاقا خیلی راحت تره مثلا اگر ده سال تفاوت سنی داشته باشن ی کمی سخت میشه😊

برای من راحت تر بود ۳ تا بخیه خوردم البته روزی که انقباض هام شروع شد فقط پیاده روی کردم

برا من خیلی بهتر بود و بخیه هم نخوردم

سوال های مرتبط