۳ پاسخ

تب شیره نگران نباش چیزی نیست.منم یه هفته بعد زایمان اینجوری شدم شیرم راه افتاد

بهتره سریع بری دکتر تب و لرز بعدی زایمان خوب نیست

نه آنتی بادی هم میگیره از شیرت براش عالیه فقط ماسک بزن خدای نکرده بچه چیزیش نشه

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی