۳ پاسخ

فکر کنم اون تب و لرز به خاطر شیرت باشه

من مریض شده بودم دکتر بهم گف ماسک بزن و دستاتو بشور هردفعه ولی شیرشو قطع نکن

سرماخوردی؟
اخه من گاهی ازشیرم تب ولرزمیکردم اگرعلائم سرماخوردگی نداری ممکنه ازاونم باشه

سوال های مرتبط

مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی