دخترم گاهی میگه پشتش از داخل خارش داره چرا؟

۷ پاسخ

پسر من اینجوری بود فکرکردم انگل داره بردمش دکتر گفت بخاطر یبوست شقاق گرفته باید ملین بخوره

انگل داره احتمال خیلی زیاد
دارو بدی ۴ روزه خوب شده

فک کنم انگل دارع

یا انگل داره یا خوب نمیشوریش عزیزم

شاید انگل داره

ببرش دکتر شاید انگل داره

معذرت میخام منظورت مقعدش است ؟ اخه پسر من بعضی وقتها میگه میخاره.
الان هفته دیگه برای چکاب سالیانه میخام ببرمش ازمایش خون. دیگه میگم دکتر ازمایش انگل هم براش بنویسه.
ولی علایم انگل مثل بی اشتهایی کم وزنی تهوع استفراغ اسهال دل درد هیچکدام نداره فقط بعضی وقتها خارش داره

سوال های مرتبط

مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی