واسه شماهم این هفته خیلی دیر میگذره؟ یا فقط من اینجوری ام🫩🙎🏻‍♀️

۳ پاسخ

من یکسال گیر کردم تو هفت ماه 🤕

برای من که ویار و تهوع و گشنگی خیلی شدید رو تحمل کردم
این روزا تقریبا عروسیمه و داره زود میگذره
اون ۴ ماه اول خون به جیگر شدم

هنوز مونده دیر بگذره
😐یکم سنگین تر شیم دیگ اصلا نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان نیلاونیکان🩷🩵 مامان نیلاونیکان🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد