وای وای نگو از ماه ۹ … کلا دیگه نمیگذره این ماه🥲 دهنم سرویس شد
اره خیلی
ارههههه😐🤣با اینه اولاشه
خیلی😅
نه والا واسه من که خیلی زود میگذره
نه بابا دیر چیه
اصلا نمیگذره🥲💔
شیش ماهه تو ماه ششم گیر کردم
خییییییییییییییلی
دگه هفته نیست گلم باید بگم این سالها 🤣🤣
این سه چهارروزم دیر میگذره دیگه.نمیگذره که هیچ.دردم ندارم
خیلی.این هفته های آخر ک اصن نمیگذره
الآنم خوبه تو هفته تو از ماه 9دیگه اصلا نمیگذره والا من دارم میمیرم از ماه دردی
زیادی کشششش میاد🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.