خانما برا شماهم دیر میگذره هفته ها؟؟🫩🫩

۱۳ پاسخ

وای وای نگو از ماه ۹ … کلا دیگه نمیگذره این ماه🥲 دهنم سرویس شد

اره خیلی

ارههههه😐🤣با اینه اولاشه

خیلی😅

نه والا واسه من که خیلی زود میگذره

نه بابا دیر چیه
اصلا نمیگذره🥲💔

شیش ماهه تو ماه ششم گیر کردم

خییییییییییییییلی

دگه هفته نیست گلم باید بگم این سالها 🤣🤣

این سه چهارروزم دیر میگذره دیگه.نمیگذره که هیچ.دردم ندارم

خیلی.این هفته های آخر ک اصن نمیگذره

الآنم خوبه تو هفته تو از ماه 9دیگه اصلا نمی‌گذره والا من دارم میمیرم از ماه دردی

زیادی کشششش میاد🫠

سوال های مرتبط

مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی