یه مرحله پیشرفت کردی و به دیدن نی نی نزدیک تر شدی خداروشکر 😍 انشالله همین روزا مرخص میشی و دیگه نمیری بیمارستان تا اومدن نی نی 🥰
دكترتون كيه؟
جات بودم صدا وحشتناک دان میکردم میزاشتم😂😂تنوعه والا
خدا بد نده عزیزم بهتر باشی ❤️ببخشید ینی چی بخاطر بتا نگه داشتن میشه بگید؟
من رو برای بتا چهاروز نگه داشتن نمیذاشتن برم .
چرا عزیزم خدا بد نده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.