توبیمارستان بستری هستم همه درحال خرو پف🫩🫩

۶ پاسخ

یه مرحله پیشرفت کردی و به دیدن نی نی نزدیک تر شدی خداروشکر 😍 انشالله همین روزا مرخص میشی و دیگه نمیری بیمارستان تا اومدن نی نی 🥰

دكترتون كيه؟

جات بودم صدا وحشتناک دان میکردم میزاشتم😂😂تنوعه والا

خدا بد نده عزیزم بهتر باشی ❤️ببخشید ینی چی بخاطر بتا نگه داشتن میشه بگید؟

من رو برای بتا چهاروز نگه داشتن نمیذاشتن برم .

چرا عزیزم خدا بد نده؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَبرا👧🏻🩷 مامان اَبرا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری