وای صد ساله گیر کردم توش یعنی نمیگذره اصلا😐😐
وای اره فک کنم چون فروردین تموم نمیشه😂😂😂😂
والا ماه اخر نمیگذره اصلا همش چشم انتظار کی دنیا میاد
😕
دلم میخواد الان بغلم بود🩷😍
حالا به نظر من این یک ماه باقی مونده نمی گذره
ماه هشتم دیر ترم میگذره😂😂
وایییی نگو یعنی ایقد دور میگذره؟
برا من شش ماهگی انگار شش سال گذشت با وجود اینکه سر گرم بودم😑😂
برا من خیلی زود گذشت چون هم عید شد هم تولدم بود کلا نفمیدم هفته بعد میرم تو هشت
ن خوب میگذره ک
چون زیاد فکر میکنی و به گهواره نگاه میکنی اینطوریه
اگ سرگرم باشی زود میگذره
من ۳یا ۴ اردیبهشت میرم تو ۸
مشکل از فروردینه عزیزم😂
موافقم باهات😑😂
خداشاهده به اندازه یکسال تو هفته اولش موندم ،خود فروردین یکسال حساب کن
چون شما تو فروردینی عزیزم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.