چراااااااا ماه هفتم انقد طولانی میگذره🫩🫩🫩🫩🫩

۱۲ پاسخ

وای صد ساله گیر کردم توش یعنی نمیگذره اصلا😐😐

وای اره فک کنم چون فروردین تموم نمیشه😂😂😂😂

والا ماه اخر نمیگذره اصلا همش چشم انتظار کی دنیا میاد
😕
دلم میخواد الان بغلم بود🩷😍

حالا به نظر من این یک ماه باقی مونده نمی گذره

ماه هشتم دیر ترم میگذره😂😂

وایییی نگو یعنی ایقد دور میگذره؟
برا من شش ماهگی انگار شش سال گذشت با وجود اینکه سر گرم بودم😑😂

برا من خیلی زود گذشت چون هم عید شد هم تولدم بود کلا نفمیدم هفته بعد میرم تو هشت

ن خوب میگذره ک
چون زیاد فکر میکنی و به گهواره نگاه میکنی اینطوریه
اگ سرگرم باشی زود میگذره
من ۳یا ۴ اردیبهشت میرم تو ۸

مشکل از فروردینه عزیزم😂

موافقم باهات😑😂

خداشاهده به اندازه یکسال تو هفته اولش موندم ،خود فروردین یکسال حساب کن

چون شما تو فروردینی عزیزم😂

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا👧🏻🩷 مامان اَبرا👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری