۹ پاسخ

مسکن خب همیشه ک نمیشه خورد🥴

منک فقط با مسکن میتونم بخابم

منم اینجوریم مقعدم انقد درد میگیره

تا میتونی بخواب ‌ک دیگ بعدش خواب بر تو حرام اس

ی سوال بچه ت ام تکون خوردنی حس سنگینی و سفتی داری؟!

روزای آخر هر روزش ۹ماهه

اره واقعااا من فکر میکردم چون شکمم انقدری بزرگ نیست راحت باشم تااخرش ولی امان ازاین هفته های اخر 🤦🏻‍♀️

منم شب میشه غصه ام میگیره

ماه 7 و 8 خیلی زود میگذره
9 هم بد نیست ولی سخته

سوال های مرتبط

مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی