مامانا هفته های آخر چطور میگذره؟

۱۲ پاسخ

پر از درد و استرس زایمان زودرس

نميدونم چرا این هشت ماه بهم خیلی سخت گذشت

فقط استرس دارم🤦🏻‍♀️

خیلی سنگین سخت ولی یکم زرنگ تر شدم حس میکنم 😂

سخت من دعا میکنم زودتر تموم بشه و سالم ب دنیا بیاد

بدبختی

خیلی اذیت اوره 😂

اگر منم جز هفته های اخر حساب میشم، هنوز حس بد یا درد ندارم فقط هفته گذشته یکم دیر گذشت...امروز تازه رفتم تو ۳۶ هفته :)

واسه من به سرعت گذشت

هیجان و استرس

هیجان انگیز😍😅

سخت
پر از استرس

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی