۴ پاسخ

دوست عزیز اگه بخیه ات رو نکشیدی یه پیشنهاد دارم واسه منم خیلی دیر افتاد اخرش عسل طبیعی گرفتم زدم روش دوروزه خوب خوب شدم

از کجا میدونی هنوز نیفتادن

بعد هربار دستشویی با شامپو بچه بشورش و بعد با باد ملایم سشوار کامل خشک کن جای بخیتو زودی میریزن خودشون قرص سفیکسیمم بخور

بخیه رو که نمیکشن جذبی یه خودش جذب میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان ارسلان وآی گل مامان ارسلان وآی گل ۱۱ ماهگی