دوست عزیز اگه بخیه ات رو نکشیدی یه پیشنهاد دارم واسه منم خیلی دیر افتاد اخرش عسل طبیعی گرفتم زدم روش دوروزه خوب خوب شدم
از کجا میدونی هنوز نیفتادن
بعد هربار دستشویی با شامپو بچه بشورش و بعد با باد ملایم سشوار کامل خشک کن جای بخیتو زودی میریزن خودشون قرص سفیکسیمم بخور
بخیه رو که نمیکشن جذبی یه خودش جذب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.