۴ پاسخ

دد بابا بَ بَ مَ مَ عَمَ مام دَه مَن بَن میگه
۴دستو پا میره مستقل میشینه از وسیله ها میگیره پا میشه راه میره
سرسری میکنه اهنگ یا تبلیغ میاد خودشو تکون میده مثلا میرقصه😂
بای بای میکنه
دالی میکنه با پتوش
میگیم دست دست به جای اینکه از بغل دستاشو بیاره بهم بزنه دوتا دستاشو بالا پایین میکنه

نه مال من ده ماه و دو روزشه
دد بابا لاله میگه
میرقصه
صداشو عوض میکنه ما رو بترسونه یعنی
دستشو میگیره به همه جا پا میشه مایسته
اما مستقل قدم بر نمیداره هنوز
بای بای هم نمیکنه

ده ماه تمام اینکارو میکنه؟؟؟

بابا و ماما و دادا و دد اینا میگه
می‌رقصه تو هرحالتی که باشه قر میده
بای بای می‌کنه
از وسیله میگیره راه می‌ره
بشکن میزنع
دست میزنع
کلاغ پر می‌کنه
دالی بازی می‌کنه
تازگیا هم به اندازه 3تا قدم مستقل راه می‌ره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان وادریان مامان ارسلان وادریان ۱ سالگی