۴ پاسخ

فقط نِق😖😖😖😖😫😫

دخترم میشینه چهار دستو پا میره دست میزنه بای بای میکنه بابا میگه دَدَر میگه جی میگه دس میگه به به میگه همیشه هم در حال حرف زدنه😂

پسرم‌ من ماما بابا دد حتی میگه با سر و دست ب علامت بیا انجام میده هرچند از ۷ ماهگی اینا‌رو‌انجام‌ میده چهار دست پا نمیره ولی میشینه

پسر من کلمات دده بهبه با زبونش بازی میکنه هوهو میکنه سینه خیز میره اسباب بازی هارو با دست پرت میکنع تازه میخاد شروع کنه ب چهار دستو پا رفتن ولی هنوز نرفته

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان علی و تو دلیهام مامان علی و تو دلیهام ۲ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی