۵ پاسخ

فرنی که خنک شد با آب جوشیده درست کن بهش اضافه کن

شیرخشک و با اب ولرم ترکیب کن کم کم به فرنی اضافه کن تا غلظتش نه خیلی شل باشه نه خیلی سفت

عزیزم آرد برنج رو با آب میذاری رو حرارت وقتی به غلظت مناسب رسید برش میداری و شعله رو خاموش می کنی، کمی خنک که شد شیرخودت یا شیر خشک رو اضافه می کنی

شیرخشکو با اب حل میکنم بعد اضافه میکنم

اخر اضافه کن حرارت نبینه

سوال های مرتبط