ازبم کدوم بیمارستان برای زایمان بهتره

۳ پاسخ

من پاستور رو انتخاب کردم برای سزارین اول و انشالله برا سزارین دومم

عزیزم پاستور نرو چه طبیعی چه سزارین

یکی از اقوام می‌گفت طبیعی پاستور سزارین باشی فقط خوبه بری افلاطون (فکر کنم اسمش همین باشه)

سوال های مرتبط

مامان 💕💕💕💕 مامان 💕💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوهان مامان نوهان هفته سی‌ودوم بارداری