دلم هیچی نمی‌کشه ،غذا نمیتونم بخورم
طبیعیه؟

۶ پاسخ

سلام خانومادخوبید دکتربهداشت تو هشت هفتگی برام سفکسیم ۴۰۰تجویزکرد گفت عفونت ادراری داری. بخورم قرص را؟؟

تازه این اولاشه

اهوم من دوروزه یکم بهتر شدم

منم همینم

منم بعدشم احساس سنگینی معده دارم

ارع منم همینطورم😑هیچ غذایی نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد