تا صبح یکسره آب باید بخورم و لبامو گلومو خیس کنم همش
شما هم اینجوری هستین یانه مخصوصا شبا خیلی تشنه میشم انگاری که روزه بودی
سلام مامانا من خیلی تشنه میشم کلا دهانم خیلی خشک میشه لبام خیلی خشک میشه طبیعیه یانه
من هنوز دکتر نرفتم لازمه برم یانه
منم همین جوری ام خیلی ام معده درد میشم
سلام عزیزم منم همینطور بودم که رفتم سنو گرفتم گفتم دوقلو باردارم
خوش به حالت دلت غذا میخواد من به اون هفته هیچ میلی به غذا نداشتم
من تا ۶ اینجوری بودم ۷ تهوع گرفتم تا الانم ۷ کیلو کم کردم هیچی دیگه نمیخورم
طبیعیییه منم غذا میخورم هی ضعف میکنم هی غذا میخورم هی ضعف😂😂😂
آره طبیعیه
اره عزیزم بخور
منم همینطورم😅
قربونت برم من طی پی ام اس همینجوری ام.
نگران نباش غذاست دیگه ، نخوری حیف میشه .😘😬
اخه حالت تهوع هم دارم
اما غذاهم مبخوام
یه حال داغونی ام🫠
غذا تا جا داری بخور ک بعدش از گرسنگی فقط دلت میخواد بشینی گریه کنی چون حالت تهوع نمیزاره چیزی بخوری 🤦♀️
طبیعیه .. من تا الانم همینم😂
فکنم منم همینم
بعععلههههه🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.