خدایی چرا فک میکنی کمه وقتی میگن خوبه وقتی میبینی اینجا همه زیر ده کیلو ؟؟
دختر من قدش ۸۵ وزنش ۱۱ با اینکه بهدنیا اومد ۳۸۰۰ وزنش بود یدش هم ۵۳
سلام منم ابهرم دنبالتون کردم
چرا همراه غذا ماست ندی؟
چرا همراه غذا ماست نباید بدی؟؟
عالیه
دختر من ۱۳۱۰۰ بود قدش ۹۱
دختر من وزنش ۱۲ نیم بود قدش ۹۰
وقتی نمودار اوکیه و بهت گفتن خوبه چرا باید بیای اینجا بگی کوچولوا. که یه مامانی که قد و وزن بچش کمه استرس بگیره؟؟
عزیزم قد و وزن ۱۸ ماهگیش چقدر بود؟
چرا گفت همراه غذا ماست نده؟؟؟؟
مثل دختر منه دقیقا
همه چیش عالیه دختر من کمتر بود قدش ۸۸ بود .
منم امروز بردمش چکاپ دکتر گفت تا دوسالگی آهن بهش بدی قطره مولتی ویتامینم قطع کرد گفت ویتامین دی بده . و شربت امگا ۳ هم روزی ۵ سیسی بهش داد که دیگه قشنگ صحبت کنه .
ماشالله خوبه وزنش
وزن دختر من ۱۱ بود ۲ سالگیه
خوبه قدش
ایستاده قدش روگرفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.