عزیزم من ساکن مشهد م میگن داروخانه امام رضا بیشتر داروها رو دارن اگر نیازی به دارو داشتید بزای جگر گوشه تون بگید نذر اقا جواد الائمه و شادی امام زمان میرم میگیرم واستون
دکتر مغز و اعصاب برای برای پسرم لوبل از ۳ ماهگی نوشت ک ایرانی و خارجی نمیدونم داره یا ن.ما ازداروخانه گرفتیم
نوتروپیل هم از بهمن تجویز کرد و گفت بهتره خارجیشو بگیرین.تو نت هم خیلی مادرا نوشته بودن ایرانیش انگار آبه و جوابی نگرفتن
ترغیب شدم با کلی زحمت و کمک دوستم،خارجی پیدا کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.