۲ پاسخ

عزیزم من ساکن مشهد م میگن داروخانه امام رضا بیشتر داروها رو دارن اگر نیازی به دارو داشتید بزای جگر گوشه تون بگید نذر اقا جواد الائمه و شادی امام زمان میرم میگیرم واستون

دکتر مغز و اعصاب برای برای پسرم لوبل از ۳ ماهگی نوشت ک ایرانی و خارجی نمیدونم داره یا ن.ما ازداروخانه گرفتیم
نوتروپیل هم از بهمن تجویز کرد و گفت بهتره خارجیشو بگیرین.تو نت هم خیلی مادرا نوشته بودن ایرانیش انگار آبه و جوابی نگرفتن
ترغیب شدم با کلی زحمت و کمک دوستم،خارجی پیدا کردم

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان یاسین ویسنا مامان یاسین ویسنا ۳ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ سالگی