اصلا شورتی نخر خیلی بده من یه بسته گرفتم دیگه توبه کردم.بعد من بادی هم زیاد نمیپوشونم.الانم که گرمه دیگه نیاز نیست بادی بپوشونی تیشرت شلوارک تنش کن بزار راحت باشه
مای بی بی شورتی کلا خیلی تنگه، نمیدونم سایز بندیش دقیقا بر چه اساسه؟ 😬
دکمه بادی رو اصلا نبند
من هیچوقت دکمه بادی نمیبندم با شورتی
عزیزم قبل پوشوندن کش های طرف رون رو با دستت بکش شل بشه بعدا بپوشون
مارک مایبیبی خیلی حساسیت زاس من یه مدت هی بچم بدنش میسوخت بعد مدتها فهمیدم از مارک مایبیبی پوشکشو عوض کردم خوب شد
فکرکنم بخاطر بادی عه دکمه های بادی رو نبند
پماد ان ان عالیه
کلا پوشک شورتی تنگ هست
دخترم هشت کیلو هست سایز پنج براش گرفتم میسوخت
حساسیت میداد
کلا چسبی میبندم دیگه
من فقط چسبی میبندم اونم سایز ۵ قشنگ ازاد باشه دور پاهاش
با شامپو بچه بشور خوب هوا بخوره یکم کالاندولا بمال بهش عزیزم
هر چندتا شورتی یه دونه معمولی ببند ک پای به نفس بکشه چسبی ها بیشتر راه هوا داره
ی سایز بزرگتر بگیر واسش
من آخرین سایز مای بی بی شورتی میگیرم راحت باشه توش
پوشک شورتی بنظرم اصلا مناسب نیست مخصوصا مای بیبی
بنظرم مولفیکس خیلی بهتره
دخترمنم پاش همینطور میشه با مای بیبی ۵
کالاندولا بزن میره
ای خدا🥲
منم شیش میبندم برا بچم بچه شما چند کیلوعه؟
ای جان منظورم بود🤣
اب جان بشورش قشنگ با شامپو بزار بچه هوا بخوره فیروز داری بزن نسوخته ک نگران نباش رد انداخته
ای خدااا
شاید بخاطر بادیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.