۴ پاسخ

نه از ۳۷.۵ تب محسوب میشه

من هفته پیش دخترم رو بردم دکتر
گفت تو این سن ۳۷.۷ دمای طبیعی بدن ما می‌گیریم ،دخترت الان ۳۸ عه که میگیم یه کوچولو گرمه
از ۳۸.۵ تب از ۳۹ به بالا تب شدید محسوب میشه

۳۷شروع تب به حساب میاد ۳۶ خوبه ..۳۸ ۳۹ تب بالا به حساب میاد

نه زیاد نیست ۳۷ونیم به بعد تب محسوب میشه

سوال های مرتبط