نه از ۳۷.۵ تب محسوب میشه
من هفته پیش دخترم رو بردم دکتر
گفت تو این سن ۳۷.۷ دمای طبیعی بدن ما میگیریم ،دخترت الان ۳۸ عه که میگیم یه کوچولو گرمه
از ۳۸.۵ تب از ۳۹ به بالا تب شدید محسوب میشه
۳۷شروع تب به حساب میاد ۳۶ خوبه ..۳۸ ۳۹ تب بالا به حساب میاد
نه زیاد نیست ۳۷ونیم به بعد تب محسوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.