۵ پاسخ

با آب ونمک ولرم پاشویه میکنم خیلی تاثیر داره

وقتی تب دخترم پایین نمیاد هر سه ساعت میدم یه بار قطره استامینوفن پاراکید ۳ ساعت بعد شربت ایبوبروفن

شربت استامینوفنه؟؟؟؟
اگر شربت نصف وزن به سیسی
مثلا ۱۰کیلو پاشه پنج سیسی
باید ضبر کنی چهارساعت بشه
نهایت سه ساعت و نیمم شد عین نداره
پاشویه تن شویه با دیتما نخی مرطوب کشاله ران مچ دیت و پا گردن و صورتشوو‌مرتببب خیس کن
تشت اب ولرم حتمااا ولرماااا بزار جلوش بزار کنه
من دختر پنج شب متوالی تب شدید داشت ویروس بود
وحشتناک بود

من برای وزن ۱۰.۵۰۰
دوتا قطره چکون میدم

اگه تبش بالاست هر ۴ ساعت بده

سوال های مرتبط