قطره پاراکید چند سی‌سی باید بدم

۳ پاسخ

اره مریض هست تب بخاطر دندوناش هست چون یهوی سرش داغ میشه شکم وپشتیش هم داغ میشه

مریضه

اگه واکسن زده دوبرابر وزنش هر چهار ساعت

سوال های مرتبط

مامان میوه‌ی دلم👧🏻 مامان میوه‌ی دلم👧🏻 ۱ سالگی