چون ۳ ماه اوله هیچ نخور طاقت کن من از ماه ۴ دیگ ازیترومایسین و استامنیفیون و اموکسی سیلین مترانیدازول برا سرما و عفونت خوردم دکتر نوشت گفت تو هقتت مشکلی نیست ولی تو ک هنووماهای اولی نباید قرصی بخوری
گرمیجات هم اصلا نخور
شما حامله هستی هیچقرصی نخور خطرناکه
هیچ قرصی نخور عزیزم. ضرر خالیه
مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️
@Mnguiko
نخوری بهتره عزیزم، برای کمردرد استراحت کن فقط
بتا دادی؟
ن واجب نیس قرص بخوری بشین تحمل کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.