کمرم درد میکنه قرص چی میتونم بخورم
استامینوفن ۵۰۰ دارم ساده فقط

۸ پاسخ

چون ۳ ماه اوله هیچ نخور طاقت کن من از ماه ۴ دیگ ازیترومایسین و استامنیفیون و اموکسی سیلین مترانیدازول برا سرما و عفونت خوردم دکتر نوشت گفت تو هقتت مشکلی نیست ولی تو ک هنووماهای اولی نباید قرصی بخوری

گرمیجات هم اصلا نخور

شما حامله هستی هیچ‌قرصی نخور خطرناکه

هیچ قرصی نخور عزیزم. ضرر خالیه

مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️

@Mnguiko

نخوری بهتره عزیزم، برای کمردرد استراحت کن فقط

بتا دادی؟

ن واجب نیس قرص بخوری بشین تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری