خانما خوردن ازگیل ضرری نداره ؟؟؟

۸ پاسخ

میوه های تابستانی همشون عالین بخور

من روزی دو بشقاب خوردم واسه ییوست هم خوبه

تو نت که نوشته بود روزی سه عدد مشکلی نداره

درهفته های پایین توصیه میشه خورده نشه چون بسیار گرمه دکترم به من گغت فعلا نخور یا اگر خیلیییی هوس کردی در حد یه دونه

منکه میخورم خیلی دوس دارم

نه بخور،ولی یبوست میاره

ن من میخورم

ن والا

سوال های مرتبط

مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان میلان مامان میلان هفته بیستم بارداری
مامان جوجه👼🏻💙 مامان جوجه👼🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیام مامان تو دلیام هفته نوزدهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا🎀 مامان هانا🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری