میوه های تابستانی همشون عالین بخور
من روزی دو بشقاب خوردم واسه ییوست هم خوبه
تو نت که نوشته بود روزی سه عدد مشکلی نداره
درهفته های پایین توصیه میشه خورده نشه چون بسیار گرمه دکترم به من گغت فعلا نخور یا اگر خیلیییی هوس کردی در حد یه دونه
منکه میخورم خیلی دوس دارم
نه بخور،ولی یبوست میاره
ن من میخورم
ن والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.