شماها چیکارا کردید که بچتون خوشگل شده

۱۴ پاسخ

اولا که ژنتیکه زیبایی ..بعدم اینکه اگر زشتم باشه بچمه قرار نیس بیرون بندازمشکه بچمهههه… هرچی میگن خوبه بخور هرچی میگن خوب نیس نخور هیچ بچه ای زشت نیس زیادم تو فکرش نرو بگو خداکنه سالم باشه

بچه یا شبیه پدر میشه یا شبیه مادر یا تلفیقیاز دوتاشون مثلن دختر من تلفیقی از دوتامونه موهاش مثل من فره دماغش شبیه منه بقیه جاهاش مثل باباشه

تا منظورت از خوشگل چی باشه.بچه تا بزرگ شه انقدر رنگ عوض میکنه

بابای خوشگل پیدا کنید با تشکر😂❤️🫠

ژنتیک و شانس اینکه ژنتیک زیبا تر غالب باشه دختر من شبیه باباش و خودم و خانواده مادریم ترکیبش خوشگل شده حالا دومی وایسادم ببینم انشاالله سلامت و زیبا باشه💗

شوهر خوشگل کردم😂😂😂

به نام خدا
پدر و مادر زیبا🤣🤣

باید باباش خوشکل انتخاب میکردی🦦

ژنتیک بعد همه بچه ها قشنگن بنظرم بچه زشت نداریم اصلا

ژنتیک عزیزم😄

ژنتیکه همچی پدر مادر هرشکلی باشن بچه ترکیبی ازوناس

شوهر خوشگل پیدا کردم 😂 ولی بزار بچم بدنیا بیاد ببینم خوشگل میشه یا نه

همه ی بچه ها خوشگلن🥺

ژنتیکیه همش

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری