۶ پاسخ

من سی و شیش هفته و شیش روز زایمان کردم فعلا شیر خشک اپتامیل میدم و از فردا هم قطره آد پدیاپست میدم
وزنش چند بود موقع تولد؟

من فعلا فقط شیر خودمو میدم و شیر خشک کمکی نان.قطره آد رو دکترش گفت بذار وقتی زردیش رفع شد شروع کن

۳۶هفتع ک نارس نیست
جنین کامل بوده
منم ۳۶هفتع زایمان کردم
گیگوز میدم
از ۲۰روزگی مولتی ویتامین پدیابست و قطره فولیمکس دادم
از چهارماهگی قطرع آهن

سلام عزیز دلم، خوبی؟ دختر گلت خوبه؟ مگه شما هم زود زایمان کردی؟؟؟؟
شیر خشک آپتامیل پی دی اف، مخصوص نوزادان نارسه، خیلی از مواد مغذی برای رشد بچه ها رو داره، من اینو میدم و ویتامین آ د، هر چند که گندم چون خیلی زود بدنیا اومد سینه رو نمیگرفت برای همین شیرم دیگه کم شده، بیشتر داره شیر خشک پی دی اف رو می خوره. ولی وزن دهی شیر خشکش خیلی خوبه

والا من 36 هفته زایمان کردم
مثل این همه بچه عادی صبحا یه آ د میدم شیر خشکم ببلاک میدادم دیگه دکتر گفت نان آی آر بده کنارشم خودم نان ساده میدم تا وزن بگیره
یه شربت زینک هم بعد ظهر ها بهش میدم

شما که ۴۰ هفته زایمان کردی!
نوزاد تو هفته ۴۰ دیگه نارس نیست

سوال های مرتبط