۹ پاسخ

منم دخترم هم رفلاکس داره هم وزنش کمه برا همین دکتر گفت براش شروع کنم

اونی که خودش میده اشتباه میکنه. ولی بعضی بچه ها به دستور دکتر بخاطر وزن کم و یا رفلاکس از ۴ -۵ ماهگی باید شروع کنن

امروزدکترگفت بخاطررفلاکسش وزن کمش شروع کنم

بجز یه عده که دکتر تجویز میکنه، یسری مامانا عقده چاق شدن بچه رو دارن نمیدونن که چه خطراتی داره چاقی به هر قیمتی میخوان این کارو بکنن، بچه باید وزن نرمال داشته باشه و سالم باشه واقعا چاق و لاغر مهم نیست

بستگی به وزن و جثه داره ، همینطور اگر بچه ای رفلاکسی باشه زودتر شروع میشه

🤦🏻‍♀️🤣

الان به بچه های رفلاکسی میگن از پایان ۴شروع کنن

عزیزم بچه های رفلاکسی رو خود دکتر ار روز اول چهارماهگی کمکی رو شروع میکنه

زیر نظر دکتر باید باشی

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی