تو شهرما تقریبا ۴۵
تو شهر مانزدیک۵۰ تومنه
من سر پسرم ۷ میلبون شد البته بستگی به شهر و بیمارستانی که زایمان میکنی هم داره
خانم دوست همسرم پارسال زایمان کرد نزدیک ۱۰۰ شده بود ولی من دو سال و نیم پیش زایمان کردم اولی اختیاری بود دومی هم سز میشدم نزدیک ۱۵ شد البته بیمارستان دولتی بدون هزینه بود رایگان چون هم اولین زایمان سز بود هم پسرم باید سزارین میشد با پا به دنیا اومد ولی چون من خصوصی رفتم ۱۵ شد
والا ۲/۶ سال پیش سر پسرم حدود ۲۰ بود الانو نمیدونم البته من شنیده بودم چون خودم طبیعی آوردم
بيمارستاني كه من زايمان كردم شده ١١٥ ميليون
من ٣٠ دادم
بستگی به دکتر داره تو شهر ما دکترا از ۱۵تا۶۰ میگیرن
بستگی داره به بیمارستان و دکترت از ۱۵تومن هست
بستگی به بیمارستان و هر شهری داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.