عزیزم شما چیکار کردین
تونستین از بیمه استفاده کنین؟
نه نمیده من به دکتر پول دادم تا تشخیصو نوشت سزارین و از بیمه تکمیلی استفاده کردم .همه دکترا پولکی شدن زیر میزی میگیره و تمام
اختیاری از سیستم بیمه خارج
اجباری اینک دکتر بگه بیمارستان مجبوره ک از بیمه بگیره وگرنه اختیاری اصلا بیمه تکمیلی کامل قبول نمیکنه
تعهد بیمه اینجوری خیلی کم میشه هزینه معمول ی عمل براتون حساب میکنن
ب سرما امده گفتم بگم بهتون
میشه بپرسم مدارکتون رو کجا بارکزاری میکنید؟
میده ولی شش هفت ماه طول میکشه ولی سقفشو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.